Fullrullerullefull

2009-11-25 @ 09:47:18
2009-11-25 @ 09:47:18

[ ]     sissi kommer hem till oss och hjälper mig
[ ]     vårdcentralen med mamma omgående
[ ]     skjutsa mamma till jobbet igen
[ ]     lämna skinnställ på Engströms
[ ]     åka hem och fixa håret med min nya trefingertång
[ ]     träffa Ania på stan och fika
[ ]     åka hem och fixa middag till familjen
[ ]     träffa Sara hos hennes tvillingsyrra Erika på tjejkväll
[ ]     lägga mig i koma

Någon som har 8 timmar över att ge till mig? Mina 24 räcker liksom inte...




Mitt bästa inköp till håret - OBH Nordica Wave/Curls (trefingertång) 399:- på Åhléns. KÖP!


Kommentarer
Postat av: Ania

Tack för idag vännen!

Krama

2009-11-25 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0