Förtrollad - igen

2009-11-01 @ 18:21:13
2009-11-01 @ 18:21:13

Alldeles nyss började filmen "Förtrollad" på TV1000 och Liam har sett den 2047 gånger efter ikväll. Den är superbra och skojsig sådär, men man tröttnade efter tredje gången, typ.

Vi har handlat mat, jag och Liam, och han tog med sig sina pengar som han har tjänat ihop för att köpa sig något fint som han verkligen tyckte om och ville ha. Det blev en Wolverine-actionfigur från filmen X-men. Han har dock INTE sett den filmen då den är för vuxna, men han tyckte den var riktigt cool och häftig så han köpte den och gillar den jättemycket!

Sen har man ju fått fiska lite information om vad han önskar sig i julklapp. Lång lista, men den får självklart kortas ner till det han önskar sig ALLRA mest.

Imorgon blir det i stort sett en vanlig måndag, och Liam ska till dagis en kort stund för han ville det. Jag lämnar honom nog i bara 3-4 timmar så han får leka av sig med kompisarna och sen åker vi hem och leker tillsammans och lagar mat. Han älskar att laga mat med mig! Speciellt när han får bestämma vad vi ska ha i grytorna, hahahaha! Han hällde i soya idag och ville se hur det smakade bara sådär. Roligare min får man leta efter! Bläk!

Nu vill han plötsligt spela Kina-schack! Måste rusa, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0