En liten tanke så stor

2009-11-23 @ 10:27:00
2009-11-23 @ 10:27:00

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Jag är ju trogen läsare av Sofies blogg, och jag läste som vanligt igår kväll och fick se en dikt som var skriven och antagligen tillägnad föräldrarna till en liten kille vid namn Elton som gick bort för ett par veckor sen. Han lämnade världen i samma sjukdom som Victor hade och jag känner mig enbart äcklad och avsky gentemot den här förbannade neuroblastomen! ÄCKLAD att den ger sig på barn på det här sättet (då denna cancerform drabbar just små bebisar) och jag kan inte få nog av tanken på hur starka dom här två är - Sofie och Peter, och självklart en extra hand och styrka till Eltons föräldrar och många många andra föräldrar och närstående som känner till hur det känns att förlora ett oskyldigt barn till denna cancer-djävul!

 

JAG VANDRAR HELA NATTEN FÖR ATT CANCERN ALDRIG SOVER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0