Bröllopsfrisyren

2009-11-24 @ 09:06:30
2009-11-24 @ 09:06:30

Alternativ till frillan då.. fast det känns som att jag är säker på denna då både JAG och mamma tyckte att jag passade i den. Men sen ska Sara fästa i löshår som gör "knuten" ca 10 cm längre, och så blir det mera "noga" gjort eftersom detta bara var en test. Så vi kommer att göra om denna frisyr EN gång till första veckan i maj, och då kommer det bli tillsammans med småstenar (silver eller vitt?) och/eller tiara. Får se om det blir för mycket krimskrams eller om det blir lagom romantiskt! Ska nog se till att jag har mina smycken också på mig då för säkerhetsskull...

Väntar på Sara som leker med sin vagn nånstans HAHA



Här kommer Sara Snygg (ja hon heter så i efternamn)... PÅ RIKTIGT



fixar, fixar, fixar








Resultatet! Observera att bilderna kommer från min AJfööne så det är lite värdelös kvalité!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0