Andra natten

2009-11-30 @ 23:44:34
2009-11-30 @ 23:44:34

Nu blir det andra kvällen som jag sitter och nördar med TVn på i bakgrunden och datorn i knät. Läser bloggar, kollar jobbannonser, läser ****** **** *******s information och skriver själv i bloggen om hur dagen har varit. Jag kan säga att dagen har varit helt underbar! Jag är världens lyckligaste morsa tror jag! Ingen har sååå grymma ungar som jag! Jag är så jävla bra, och allt är tack vare mig ;D

Jag skulle ha vaccinerat mig idag men när jag kom fram till mottagningen så var det 35 minuter kvar tills dom skulle stänga och kön slingrade sig bortåt 1000 personer så jag bad Fegge köra vidare och släppa av mig och Liam på stan. Vi gled runt och kollade coola träd, härlig julskyltning (visst var det så Anki? Pusspuss, älskar dig! :) och så försökte vi hitta bra reflexer till mig att hänga på jackan som en julgran. Liam har ju en på jackan och så hittade jag en bandreflex som jag lindade runt ena benet så han skulle synas bra för det är ju totalt svart ute efter klockan 16:00. Men när jag skulle leta fram min rosa fina reflex som jag hade hela förra vintern så var den borta! Måste köpa en ny, men som sagt så hittade vi inga på stan? Jättekonstigt! Gick in till vissa butiker och frågade rakt ut och dom svarade bara att dom inte hade några reflexer (?) Hmm... kanske en idé att föra in i inköpslistan redan i oktober?? Aja, jag hittar någon snart...



Vill ha!

Vi fikade på Chailatte, cocosbollar (eller "nisseboll" som vi numera kallar dom hahaha) och så MER-drycken såklart med Hallon & Blåbär (eller "dannes mjölk" som Liam själv har bestämt att det ska heta) Ojojoj, vad vi mobbade honom på plats ;D

Efter nästan 40 minuter så kände vi oss lite hungriga så Liutt och jag drog över till Burger King och delade på en Crispy Chicken-burgare, en stooor pommes (ketchup och 2 Hot Cheesedippar) och Chicken Wings! Hahahaha vad jag lurades och sa att kycklingvingarna skulle komma flygandes till oss vid bordet så vi skulle vara beredda att fånga dom i luften med munnen och allt vad det var! Han gick på det en stund, tills tjejen från kassan kom med en påse till oss och sa Chicken Wings är klara, varsågoda! NEEEE EE MAMMA! hörde jag bara HAHAHAHA - dom flyger inte alls det...
Älskar min puckobert iallafall! Jag är så snäll så snäll så snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0