Vad är det för dag idag?

2009-05-14 @ 10:00:24
2009-05-14 @ 10:00:24
Nej, det är ingen vanlig dag för det är millas födelsedag - hurra hurra hurra!
 

Har fått ett grattis klockan sex imorse av älsklingen innan han for till jobbet och det var ju gulligt =) När jag kollade mobilen hade jag fått ett grattis-sms av A också (tack förresten, så jättemycket för den fina presenten) och nu sitter jag och slösurfar - fortfarande tjock - och kollar på middagstipset på TV4 samt nyheterna. Sådär, nu har jag officiellt gjort till mig mycket äldre än vad jag kanske är hahaha.
F försökte fixa det sista med golvet igår kväll (hörnen vid elementet) men det gick helt fel! Han tänkte så det knakade och mätte och räknade och tänkte igen, men det blev bara fel, fel och åter fel igen. Han blev smått vansinnig att inte ens jag vågade titta åt hans håll eller säga nåt - så han gav upp allt. Besviken så in i den blev han! Det löser sig en annan dag antar jag...
Ikväll blir det endast svärföräldrarna som kommer på fika, kanske svågern också, och det känns lagom för jag har lite struligt med ryggen sen igår kväll (inte helt oväntat, just när man som minst behöver det) så en massa folk skulle bara sätta press på mig mer! Känns som att jag hellre sätter fokus och sparar energi på slutspurten nu när man i princip kan räkna dagarna kvar tills bebis kommer!
Fy vilken dålig musik det är på TV - ha en fin dag för det ska jag ha!

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA


Kommentarer
Postat av: I-L

SjungerJa må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.. Hurra,hurra,hurra.

Barabampampapaaa... Grattis på din dag, hoppas att du har haft en bra dag...Kram

2009-05-14 @ 19:20:42
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0