Tror mina blommor är döda

2009-05-08 @ 18:28:33
2009-05-08 @ 18:28:33
Jo, jag tror det iallafall. Dom har börjat skifta färg till grönt, istället för den fina rosa färgen som dom hade alldeles nyligen. Vet inte hur dom mår egentligen...
Regn och åter regn har vi just nu och jag var nästan säker på dunderåska - F också, då han hade sån fruktansvärd huvudvärk när han kom hem från jobbet. Tyckte att det blixtrade till någonstans här ute, men inte riktigt säker... Nu verkar det bli klarare iallafall - fast det regnar fortfarande...


Då var man ensam igen =) F har åkt till sin arbetskollega för att grilla lite, tillsammans med resten av jobbarkompisarna. Det blev ett gäng och det låter trevligt med grillning och lite god dricka, men som tur är ska inte F dricka mer än en folköl till maten som skulle bli omkring sju ikväll. Sen åker han hemåt framåt natten så det ska vara lugnt IFALL jag behöver honom. Man vet ju aldrig med tanke på hur det har kört i magen på mig sista dagarna. Men jag klagar inte - inte alls så jag menar, det är bara det att det känns liiiite jobbigt om det ska vara såhär i 2-3 veckor till minst. Då kan han lika gärna titta ut snart istället ;) Men som sagt, man ska ju inte klaga då det finns dom som har det mycket jobbigare och sämre. Vissa får inte ens chansen att uppleva alla dessa "graviditetsåkommor" överhuvudtaget. Man ska skatta sig lycklig i slutändan ;D
Nu blir det mellanmål, kanske lite surfande på minbebis.com, spela dataspel, läsa e-bok eller kolla på film. NÅT måste jag göra när jag är ensam och låtsas att jag tycker om det...
Om en vecka älskling kommer du hem till oss! =)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0