Supertrött!

2009-05-20 @ 13:34:48
2009-05-20 @ 13:34:48
Är helt utmattad efter natten som varit. Sen igår kväll har man haft "mensvärk" som INTE varit snälla, och jag har bara försökt att sova bort det men inte riktigt lyckats. Vaknade hela tiden med svullnad i hela kroppen av värmeslag. Vill inte ha fönstret riktigt så öppet som jag skulle vilja ha den då Liamälsklingen kommer och lägger sig hos mig vissa kvällar. Så det är fruktansvärt varmt och äckligt tycker jag på nätterna. Men det känns i magen att det verkar vara på gång iallafall så vi får se vilken dag nu bara... Fredag skulle bli bra skrattade vår barnmorska - för då jobbar hon på förlossningen och då skulle vi vara där tyckte hon =) Hon börjar halv två på dagen nu på fredag så vi kan boka in det nu hahaha!
Jag vill verkligen bara sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0