Regn-sol-mulet-sol-regn

2009-05-19 @ 10:33:07
2009-05-19 @ 10:33:07

Så håller det på tycker jag =) Men visst är han bara fööör snygg???


Älskling håller koll på Tobbes uppkörning - detta var den 4 maj.



Tobbe på sin mest nervösa dag i sitt liv - uppkörningen!
Men det gick bra till slut och han fick ju kortet kan jag tala om =)

Igår var det lek för hela slanten och Liutt-plutt skulle definitivt ut och kladda ner sig i regnet. Det var inga problem, så jag drog fram alla regnkläder och sen gick vi ut och jag följde bara efter honom. Han bestämde vart vi skulle gå, och eftersom jag inte är så snabb numera så gick jag lugnt och fint och lunkade strax bakom. Han hoppade verkligen i varenda vattenpöl och geggamoja han fick syn på och OJ så skojjigt det var!






Såhär ser man ut när man fotar sig själv och plussar på attityd!
(Vaddå lik sin pappa???)


Här har vi en nyvaken mamma som blir fotograferad av sin son.



Nu blir det nog att se till så Liam slår av TV-spelet för idag, han har spelat tillräckligt nu - så får vi ta och gå ut en sväng istället innan lunchen också så blir det lagom!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man ska ju inte lämna barn på dagis om man är hemma jsölv, alltså jag förstår det där med att de ska träffa andra barn men om man är ledig en gång i veckan någon gång sådär så kan man ju spendera mer tid med sina barn just då. Jag menar inte att de gör det varje dag. Jobbar man varje dag och lyckats få ta ledigt en gång i veckan bara sådär så är de självklart att man vill umgås med sina barn eller? Jag anser inte dig som en dålig mamma och har aldrig tyckt heller. Jag syftar mer på de som jobbar hela tiden och sen när dom väl får en ledig dag så ska dom ändå lämna ungarna ifrån sig som om de inte ville vara med dom.

2009-05-19 @ 15:35:27
Postat av: Anonym

Hej igen på er allihop!

Ni ser ut att ha haft en mysig dag trots att inte vädret var det bästa.Men finns det något mysigare än att hoppa i vattenpölar när man känner för det.

Jag hoppas att allt är bra med er ?

Sov gott ! Krama Liam från mej!(och Fegge )

Och Kram på dej själv!

från Anki

2009-05-19 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0