Ny vecka!

2009-05-11 @ 09:21:01
2009-05-11 @ 09:21:01
Och en ny måndag igen. Härligt med svalkande väder. Lite kallare idag ute än vad det varit i helgen - och då tycker jag ändå att det var ganska svalt. Nej jag är glad för kyla just nu. Är så skönt att promenera i flip-flops när det blåser till under fötterna! Äter frukost just nu och dricker Alpro-soya för fullt. Mums!
Just nu är jag ganska desperat efter tidsfördriv. Jag kan inte sova bort ett par timmar extra om dagarna eftersom jag vaknar mellan 7-8 varje dag och kan inte somna om! Jag blir galen! Å andra sidan har det ju sina fördelar framöver - men just nu behöver jag ju inte vara uppe omkring åtta på morgon när jag ändå bara sitter hemma och är rastlös till 200!
I helgen var jag lagom uttråkad också, tex. då när F var borta i lördags. Igår däremot åkte vi till Himmelstalundloppisen - i ren desperation efter att ha något omväxlande att göra. Vi lyckades kan jag ju säga. =)
Fyndade en kulram från 1200-talet... nejdå, den var säkert från 80-90-talet iallafall. Hade en sådan kulram själv när jag var barn och hade enormt stor nytta av den när jag lärde mig räkna. Nu när älsklingsliutt kan räkna så fint så tänkte jag att han också skulle få tillgång till en rolig kulram att räkna med - eller leka med. Finns ju inte i leksaksaffärerna!

Denna vecka blir det mycket spännande! Väntar på ett paket från Lundmyr (till bebis) och ett paket från Homeenter (mina filmer) - som blir ytterligare ett tidsfördriv för mig! Sen fyller jag härliga 24 år på torsdag och då blir det lugnt men förhoppningsvis ska jag orka med att bjuda på fika åtminstone. Kanske att mamma vill ha kaffe på lördag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0