Min dag - min lugna dag

2009-05-15 @ 00:07:06
2009-05-15 @ 00:07:06
Det blev precis som jag ville ha den. Lugn men ändå med sällskap på eftermiddagsfika när alla slutat jobba hehe. Det blev lite kaffe och kaka och massa prat om allt mellan himmel och jord. Fick den bästaste presenten av allihopa =) och älskling kom med tio röda rosor tillsammans med det jag PRECIS har önskat mig!
Middagen blev helt underbar - älskling och jag pallrade oss bort till ett bra matställe där dom hade supergod plankstek med lamm (som F åt) och själv tog jag grillad fläskfilé med grillade grönsaker till, bearnaise (istället för rödvinsskyn för det är jag inte alls förtjust i) och potatisgratäng till det. Supergott och mätta blev vi kan jag lova! Vi satt och småpratade i 45 minuter efter att tallrikarna var tomma för att det verkligen skulle lägga sig fint i magen.
Kan inte somna just nu - jag sitter och skriver i sängen, efter att ha försökt sova i ca 40 minuter. F somnade direkt när vi hade sagt godnatt men jag kan bara inte somna just nu. Jag har verkligen så mycket i huvudet att tänka på. Det är framförallt att denna dag är förbi och att det nu kan komma en bebis precis när som helst! Det är till och med så att morsan har ringt och beklagat sig över att jag har svarat... "jamen då betyder det ju att du fortfarande är hemma och inte på BB ännu" skojjar hon.
Och imorgon (idag) kommer min minsta, än så länge, gulleponken. Mitt allt... ja ni fattar. Min Liutt! =)
På lördag ska jag hämta hit mamma så hon kan sjunga en trudelutt för mig med haha.
Nu blir det verkligen till att försöka somna - igen!
Kan passa på att gratulera Åsa som fyller 22 år idag (15/5) GRATTIS KÄRA SVÄGERSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0