LEGO

2009-05-21 @ 10:10:45
2009-05-21 @ 10:10:45

Igår var vi helt sålda på LEGO efter att jag köpt ett gigantiskt set med totalt 1018 bitar när man räknar ihop det noga! Så kul har jag inte haft med LEGO sen jag var i omkring tio-års åldern. Det här går ju aldrig ur alltså! Åkte och kollade efter ett bra pris på "baslego" och fick bäst på Toy´s!
Så åkte vi hemåt för att testa skojfaktorn och då var väl klockan omkring sex på kvällen - och efter att barnet somnat 20.30 satt jag själv helt fast till 23.00! Hade lovat Liutt att bygga en exakt kopia av alla saker som fanns på framsidan av LEGOlådans bild. Det tog ett litet tag men jag fixade precis allt!


Här testar vi lite först och gör ankor och hus... hahaha, helikopterbil också!


LEGOgubbe, huset, blommor, ett får och traktor...


Traktorn igen, garaget, ankorna, träd och en kossa...


Kossan och hästen bakom staketet och lite mer träd...


Bilen, flygplanet och mer blommor...

Det var allt som fanns med på bild och som Liam har kvar på vardagsrumsgolvet faktiskt! Han tyckte det var underbart skojigt - och vi med, hihihi!
Inatt har jag sovit lite bättre men har såna fruktansvärda ryggsmärtor när jag vaknar så jag nästan gråter - fast det ska vi ju undvika ;D Men det tar ett tag för mig att komma upp och i ordning på morgon kan jag lova!
Idag tror jag nog att vi ska ta en sväng till Stångebrofältet och senare i eftermiddag/kväll ska vi handla på Maxi. F får följa med och bära och Liam får hjälpa till att fylla kassarna, hahaha...


Snyggo

Älskar mina pojkar över allt annat - jag vore inte mycket utan er! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0