Kalasa för Åsa!

2009-05-17 @ 16:44:10
2009-05-17 @ 16:44:10
Ska strax på kalas och fira Åsa - fast hemma hos Tobbe. Liutt är superlycklig över sitt val av grattis-kort, eller vad man ska kalla det. Vi kollade runt på olika kort inne på gallerix och han kollade efter kort med hjärtan och sånt på... sen hittade han ett jättefint och han undrade vad det stod på kortet. Jag läste upp "tycker om dig!" som det stod, och då tog han det och gick till kassan direkt i princip, haha.
Jag tror någon är förtjust i någon!

Jag och A shoppade en babybok (sån där bok man bara måste ha och fylla i alla-allra-första-händelser-och-annat-som-kan-vara-jobbigt-att-läsa...) Det blev "Tummen och jag" efter noga övervägande och mycket om och men. Alla andra böckerna är antingen jättedyra (399 spänn!!) eller för tråkiga! Sen fanns det mindre såna böcker som var rimliga i pris, men då var dom supertjocka och så ska man skriva i en massa tråkigt bara - istället för roligt, och så fanns det knappt någon skrivyta på överhuvudtaget på grund av storleken... puh! Nej, min bok är bäst helt enkelt!



Ikväll blir det jordgubbar och film - imorgon blir det frukost, lek, lunch, lekpark, mellanmål, annat man kan hitta på... promenad kanske?

10 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0