Hemlighet

2009-05-09 @ 15:58:18
2009-05-09 @ 15:58:18
Jag vet en hemlighet. Oj, så skojsigt det blev med en hemlighet - som jag bara måste nämna men KAN INTE berätta. Iallafall inte nu! Jag kan berätta en annan dag framöver, men inte NU! Spännande, spännande...
Fullt ös var det iallafall idag, och skojsigt har vi haft. F har somnat i sängen nu och jag sitter bredvid med datorn i knät och stjäl lite värme från hans rygg. Mysigt...
Efter den där pizzan kan man behöva sova middag tyckte älskling, och så blev det. Själv låg jag ett tag men kunde inte somna alls då magen började arbeta så fort vi hade lagt oss. Inget illa för den delen men det var så typiskt bara att man behövde sova en stund och så började det just då. Man kanske ska ta och spela lite spel, eller läsa senaste nytt på minbebis.com? Älskling får sova en stund till, jag trivs bra här hihihi.
Snart är du hemma Liutt-plutt! Saknar dig mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0