Det roliga avtog...

2009-05-04 @ 11:56:15
2009-05-04 @ 11:56:15
Efter gårdagens händelser, med sammandragningar och (för)värkar blev man riktigt utmattad och vi somnade tätt tillsammans omkring halv ett inatt. Jag vaknade varje halvtimme ungefär, fram tills klockan tre inatt, då gick jag till soffan och la mig då jag hade så ont i höfterna och ryggen. Sov tills jag hörde älsklingen gå upp och göra sig i ordning till jobbet. Vi pratade lite, fick en mysig kram, och sen somnade jag om igen - trött som bara den.
Magen har lugnat sig när det kommer till sammandragningar och så, men den känns aktiv och spänd, och det vet jag inte om det beror på gårdagens pärs eller om det fortfarande är något på G? Hursom haver så är jag inte alldeles för inställd på en bebis nu (!) men vad ska man tro när kroppen beter sig såhär redan?

Ska till Sviestad nu, förbereder fika - kaffe och MINA kanelbullar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!

Allt väl hoppas jag och att magen har hållt sig lite lugnare idag!

Hörde att ni varit med och stöttat Tobias idag det kändes bra.Om det var kanelbullarnas förtjänst att han klarade uppkörningen eller att ni bara fanns där vet jag inte. Men bra gick det ju!

Nu ska vi dricka lite kvällskaffe God natt med er alla ( Vi ses väl imorgon ) kram Anki

2009-05-04 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0