Det blir ingen jävla rubrik idag

2009-05-01 @ 10:23:41
2009-05-01 @ 10:23:41
Första maj. Skitförbannad, och ont gör det! Ja, i hjärtat alltså, inte magen ;)
Gårdagen är knappt så jag vill nämna den. På gränsfallet att vilja skjuta alla som hade "en jätterolig/trevlig kväll" igår.
Min blev helt jävla förstörd! Nu vill jag bara få hem Liam.
Visst är det så, har jag förstått, att man själv väljer vilka slags människor man vill ha i sin omgivning? Detta för att det ska gynna dig något positivt. Alltså, omge dig med goda vänner så bringar det glädje - alltid, i längden?
Det finns människor omkring mig som inte är som dom ska. Detta har jag upptäckt med tiden trots envisa försök till förändring och till och med förståelse. Men man kan ju inte lära gamla hundar att sitta, och nu skiter jag i dom!
På riktigt! Jag skiter i dom som skiter i mig! Detta mina damer och herrar, kallas för ömsesidig respekt och inget annat. Har min F att tacka för allt stöd under gårdagen. Han är en otrolig människa och har mitt största förtroende och kärlek för evigt! Tack vare att han är den han är, så förtjänar han mer än evig kärlek! Så mycket älskar jag mina grabbar!

Så dra åt helvete ni småfolk som på riktigt tror att ni förtjänar uppmärksamhet från er omgivning. Jag har då aldrig varit med om dess like - och med tanke på mitt grova uttryck så är jag, minst sagt, förbannad på er. Här kämpar man med egen familj som är det bästa jag (vi) någonsin har byggt upp, och så vänder man sig om och kollar runt omkring sig - då kastar folket skit på dig i ansiktet! Det är precis så jag känner, därav uttrycket!

Men det är väl trevligt med första maj...?

Kommentarer
Postat av: Ania

Du vet vad du är värd gumman!

Tänker på dig (er)

Puss

2009-05-02 @ 11:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0