Utgående möbler ...

2009-03-21 @ 23:02:15
2009-03-21 @ 23:02:15
Tyvärr, tyvärr var våra möbler vi hade önskat utgående! Så typiskt att det skulle vara just dom i just den färgen. Vi kan inte ha i någon annan färg, då blir det fel med sängen som går i antikbets och tapeterna i grönt - sen kan vi inte heller ha det på något annat sätt än så som jag beskrev det tidigare. Jättetrist - nu måste vi planera om sovrummet vad gäller möblering. Behöver googla på tips och råd för förvaringsutrymmen i små rum ... typ. Vi åkte hem jättebesvikna, men sånt händer. Vi löser det så småningom.
Under eftermiddagen tog vi en promenad - förutom Liam för han tog cykeln ;D, och gick mot Lucullus i stan för att handla lördagsgodis. Oj, så svårt det var att bestämma sig för vilket godis man skulle ha. Det slutade iallafall med en calippoglass, tre pingvinstänger och ett halvt kilo lösviktsgodis. Plus att när vi kom hem igen var vi så sötsugna och (filmsugna) att jag ställde mig och gjorde våfflor! Självklart med jordgubbssylt och vispad grädde!
Vi var fullmatade! Men vid halv åtta, när "Ringaren i Notre Dame" var slut, kunde man se på lillkillen att han var utmattad efter allt trampande så vi ställde oss båda två och gnuggade tänderna ordentligt med tandborstarna innan det blev en godnattsaga och läggdags.




Första bilden, där han har "pilotisar", tar han fotot själv med kameran!


En härlig blivande 5-åring glider ... hihi.


Måste bara ladda upp denna bild på mig där jag precis visat Liam hur man fotar med digitalkameran, och han knäpper den första bilden på mig! Han var jättestolt, haha. Jag hade också roligt tydligen ...


Detta har blivit min nya sysselsättning när jag inte bloggar, renoverar/inreder eller sover ... i princip.

Kan ni se vad det är jag gör?
Nu blir det ansiktsskrubb och kolla på TV en liten stund innan läggdags på riktigt. Liam var väldigt orolig för "tjuvar" som han säger ... och jag har fått förklara för honom i omgångar om hur lugn han kan vara när han ska gå och lägga sig för "tjuvarna" kommer inte in och så vidare ...
Efter en kort stund slog han slag i saken och somnade. Längtar redan nu tills han kommer inatt och bökar in sig hos oss. Det är oslagbart och inget i världen kan rubba det!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej på er där borta i valla!

Jag såg att ni har haft en mysig Lördag med Liam.

(Det känns att det var länge sedan vi träffade honom)

Vad duktig han är på att cykla så långt.

Otur med garderoberna som utgått.Men det blir säkert bra det andra också.

God natt med er och sov så gott!

Kram Anki!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-22 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0