Tårtutdelning!

2009-03-04 @ 23:30:23
2009-03-04 @ 23:30:23
Ikväll har jag greppat tårtan och bjudit svärföräldrarna på den, smaskigt värre! Väldigt mättande tårta, så det räckte och blev över - men ingen bit blir spilld =) Imorgon ska F hälsa på jobbet och bjuda bror och kollega på en bit.
För övrigt har vi fått hem 41 meter allmogelist, dock till Linghem men där ska dom ju målas vita först och sen sågas till innan dom kommer hem hit. Det blir att gå upp vettigt imorgon och ta sig till Linghem så vi hinner måla en omgång på alla lister, och såga till handtagen.

Kvällens klänning blir Gisele Bündchen's "Waterdress" - jättehäftigt!


Just Nu skor från Manolo Blahnik - vill ha!


En dag ska jag ha råd att åka till London och köpa mig ett par Manolo's! Dom är inte lätta att få tag i, och svindyra. Sen är det ju inte enklare av att SJP kör reklam för dom i vartannat avsnitt av "SATC" ... puh!
Nu ska jag njuta av en dusch, sen en kopp te och en omgång poker med F.
Mycket kärlek till familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0