Skype!

2009-03-06 @ 21:37:12
2009-03-06 @ 21:37:12
Vad jag är häftig. Nu har jag äntligen skaffat skype, och det verkar jättekul och enkelt att använda så det ska nog inte bli några problem. Måste bara ragga upp några vänner till att skaffa det också så man har någon rolig att prata med =)
Idag hämtade jag hem Liam och han ville genast leka! Framförallt hade han som roligast när han och F löpte amok i lägenheten med actionfigurer och riddare. Lugnare stunder med dinosaurier fanns också, som synes här.


Älsklingar ...


Oj vad kul det var att ge mamma en posé mitt i leken! INTE.

Vi har hunnit med en sväng på IKEA också, det var där som jag gjorde mitt fynd av ett headset på Teknikmagasinet för 150 spänn. Bättre än ett annat ställe där dom tog 449:- för ett headset! Skillnaden var att man fick en USB med deras ... men det spelar ju ingen roll för mig. Här kör vi bara budget vet du, haha.



Nu ska jag kolla på en gammal goding, äta gott och dricka te tillsammans med F. Det blir "The Crow" - klassikern med Brandon Lee som jag alltid kollade på med Ania när vi var små, hihi.
Hej för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0