Kvällsextra

2009-03-06 @ 00:08:18
2009-03-06 @ 00:08:18

Usch! Jag har upptäckt något jag borde ha upptäckt den 23:e februari!
Pink ska på "Funhouse Tour" och kommer tydligen till Sverige, Hovet i Stockholm, den 10:e november 2009. Så har man inte hört ett dyft förrens igår kväll - och självklart fanns det bara ett fåtal biljetter kvar till hennes konsert när man kollar ticnet ... typ mer än en vecka sen.



Jag vill sååå gärna se henne igen. Jag och F var på hennes senaste sverigebesök, även då på Hovet, 2007 och hennes framträdande var helt fantastiskt och mer än väntat! Jättekul och sååå bra! Hon är så snygg också =)
Hursomhelst är det för sent nu och bara att sörja en skvätt, hehe.

Innan jag går till sängs ska jag slänga upp en superduperfin klänning som får bli kvällens klänning.



Imorgon ska jag hämta hem Liam under eftermiddagen, och innan dess ska jag ha sorterat lite pärmar, papper och annat krafs som man har i ett kontor. Som inte rensats på ett tag.
Gäääsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0