Ingen vanlig måndag

2009-03-23 @ 11:30:46
2009-03-23 @ 11:30:46
Egentligen är det ju en helt vanlig måndag för dom flesta, men jag tycker det känns jättekonstigt att vakna upp ensam här hemma efter att F haft sex veckors sjukskrivning och varit hemma med mig hela tiden i princip.
Helt tyst här, så jag slog på TV:n direkt - TV4 Nyheterna, och det hjälper hehe.
Igår blev det en fika hos Liams farföräldrar och faster, och det var väldigt länge sen jag var där. Det märktes - för när jag såg samma gardin och samma duk i köket och allt annat som fortfarande står där det står, så kunde jag verkligen inte låta bli att skratta. Det var sig likt ändå och det var skönt :D
Jag har ätit sen frukost idag, men varit snabb med att göra mig i ordning! Nåt måste man ju göra, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0