Baka, baka liten kaka.

2009-03-03 @ 23:00:31
2009-03-03 @ 23:00:31
Så for vi iväg på eftermiddagen och shoppade lite inredning till vardagsrumsfönstren, som för övrigt inte är klara förrens imorgon eftermiddag, men hursomhelst - då ska prylarna upp och göra sig fina!



Det blev två av varje sort ni kan se här ovan. Mycket fint att ha i fönstret! Ljuslampan, som jag kallar det, ser ut som en lampa men är egentligen en ljusstake.
Man lyfter på det frostade glaset och tänder ett stearinljus istället för att ha sladdar och skit som inte passar in alls - samt att det är miljövänligt, energisnålt och tusen gånger mysigare än en lampa!.Tänk på det ni!
Sedan bar det av till Maxi för att köpa ingredienser till en chokladtårta jag hittade på nätet och blev sååå sugen.



Fy vad mumsigt!


Just nu står tårtan kyld och klar i kylskåpet så jag ska nog ta mig en bit. Gott det ska bli.
Måste bara lägga upp en rolig bild på mig - jag gör ju det så sällan - på mig och min mage som F tog nu ikväll =)


Sitter skönt i soffan ... allmänt nöjd med livet, kan det bli bättre?


Min sysselsättning en stund innan jag går och lägger mig, ganska avkopplande tycker jag =)

Hoppas ni har haft en underbar dag som jag har, vi hörs!
Längtar till fredag då jag får hem älskade Liam - Pussar till mina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0