Äntligen regn.

2009-03-16 @ 21:08:48
2009-03-16 @ 21:08:48
Ja, jag tycker det är skönt att höra regnet smattra på fönsterblecken. Allt förutom snöflingor (stora som bowlingklot dessutom) är bättre.
Idag har jag varit på ytterligare ett möte, dock någonting helt annat, och tyvärr helt meningslöst. 25 minuter tog det och sen kunde jag åka hem igen.
F kom igång med listerna efter vårt besök på Bauhaus, där vi köpte tapet och takfärg till sovrummet. Han jobbade lugnt och hyfsat sansat tills efter list nummer fem, då kom dom jobbiga vinklarna in som inte sågen tog.
Svärföräldrarna kom till undsättning så det blev genast lite tryggare stämning. Har man börjat röja och något går snett, ja då står man där och inte kommer loss liksom. Det är tur ni finns!
Ska snart ta en skön dusch, och sen kommer jag förmodligen surfa runt lite på nätet och läsa intressanta fakta ...
kanske aftonbladet.se - en riktigt bra sida!
Hare kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0