Lugn Lördag

2009-02-28 @ 23:54:18
2009-02-28 @ 23:54:18
Har startat denna dag lugnt. Började med att sova alldeles för länge - till 10:52 rättare sagt.
Men väl uppe, och efter en stadig frukost, tog jag en tripp för att handla lite kläder till bebisen, underbart.
Träffade Kim på hennes jobb, och hon var jätteledsen över att jag inte hade med mig Liam när jag kom =( Jag fick lova henne att genast komma tillbaka MED Liam nästa gång...
På tal om min älskling -


Hihi ... hittade några kort som är tagna i augusti på min prins när han deltog i en springtävling. Underbart!


En underbar tjej som hjälpte Liam att bli "Zorro" för en dag! I samband med tävlingen fick alla barnen, som ville, bli ansiktsmålade. Är inte förvånad över lillkillens val! Haha.


Resultat! Man får inte glömma pipskägget som "Zorro" bär. Annars är det fusk ...

Under eftermiddagen har F och jag grejjat i lägenheten; fixat det sista vid elementen, gjort en "minnestavla" av våra bästa kort, tvättat alla bebiskläder efter Liam (som Alexander ska få ärva), läst om den nya bilbarnstolen (puh! tur att F har jobbat lite med sånt via jobbet, för jag fattar ingenting!) och sen har jag i stort sett diskat och pysslat i sovrummet.
Imorgon klockan tio på förmiddagen blir det dags att få upp tapeterna på fondväggen - oj så fint det kommer att bli! I nästa vecka ska vi hämta 38 meter golvlister (!!) såga till dom, måla dom och sen skruva i dom!
Jobb, jobb, jobb ... Det är nu man bara vill ha en skön kommentar av lillprinsen och en PUSS! Saknar honom.
Men han är hemma snart igen =)

Kommentarer
Postat av: Hana

Hahaha.. vad söt han är då! Lycka till med tapetseringen ;)

2009-03-01 @ 16:00:11
URL: http://hanap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0