Svar till Anki

2009-12-14 @ 09:32:19
2009-12-14 @ 09:32:19
Hejhej gullunge!

Ojdå, tur att vi inte kom då. Har INTE tid att bli förkyld =P
Jodå, det blev en riktigt mysig söndag hos Irma. Har saknat henne massor och tänkt extra på henne lite då och då så det är klart det käönns skönt med en sån här kontakt igen! Det blev lussefika och såklart drog hon fram teckningar och brev som jag hade skrivit till henne under den sista tiden. Hon hade även hittat pinsamma kort på mig när jag var nio... det tar vi själva sen HAHAHA.
Iallafall, så utmanade hon mig i kinaschack, fyra i rad och ett spel jag inte minns vad det heter.. nåt med lamm och räv? Spelar roll.. jag vann INTE EN ENDA GÅNG!

Puss o Kram Tavelram

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej igen!

Hur gick det att jobba ??Jag är så glad för din skull att du fått jobb.

Hoppas att dom var snälla mot dej och att du tyckte det var kul.

Jag slår dej en signal imorgon för jag är hemma några dagar halsen gör ont och jag känner mej lite skruttig.Jag vill ju vara bra till Jul!

Hälsa de dina.

Kram Anki

2009-12-16 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0