Imorgon = Helsingborg/Helsingör

2009-12-03 @ 12:09:31
2009-12-03 @ 12:09:31

BORTA blir vi tills på söndag, ja, from imorgon alltså. Jag ska ta till vara på varenda minut tillsammans med min Älskling och så ska jag försöka umgås lite med resten också, heheh.
Nejdå, men jag ser (faktiskt) fram emot den långa bilresan och så underbart spännande att få övernatta i en rymlig lägenhet mitt i centrala Helsingborg =) Wohoo! Jag har bara haft en enda önskning angående denna helg - utav min man då.. och det är att vi ska äta tidig frukost på söndagsmorgonen! Helst ska det vara mellan 8-9 på morgon och då vill jag att vi sticker iväg och letar reda på en FRUKOSTBUFFÉ - och det, mina vänner, är det godaste som finns! Så jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir så =)






Idag/ikväll ska jag

[ ]   moppa lägenheten

[ ]   köpa ett *********** till ***** från ********* *****

[ ]   SMS-bomba mina vänner om ett *************

 

Men nu allra först ska jag laga världens godaste LUNCH!

 

Kom ihåg; kärlek, fred och medkänsla



Kommentarer
Postat av: Ania

Helsingborg är ju så fint och helsingör är ju mysigt med såhär års..Var ett tag sen man var där :) Hoppas ni får det bra!

Kram

2009-12-03 @ 15:40:01
URL: http://ania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0