Huslån

2009-12-02 @ 13:24:41
2009-12-02 @ 13:24:41
Hehehe, nu gick ni allt på det! Nejdå, vi har fått låna huset i Linghem bara över dagarna (igår & idag) eftersom skorstensnissarna håller på och renoverar rökkanalerna och gör om lite och jag säger bara ÄNTLIGEN - som vi har väntat på att dom ska komma! Inte klokt vilken tid det tar. Jag tror det pratades om renoveringen i april i år.. och nu är det 2a december och dom är förhoppningsvis klara nu.
Syrran slavar hos Tommie och jag har druckit en kopp kaffe och Alexander har haft ihjäl Laban sju gånger redan! Jag ska åka hem en sväng och dra igång en tvättmaskin, eller två blir det, i tvättstugan för vi behöver ha rena och fräscha kläder till vår Helsingborg-Helsingör-weekend i helgen! WOOOHOOO!!

Kommer sen tillbaka hit och kollar till hur hon mår sen. Jag har nämligen arrangerat en dunderkur åt henne och hennes äckliga baskelusker! Jag skalade 2 stora vitlökar och hällde upp ett glas mjölk till det. Hon tuggade i sig dom och drack upp mjölken väääldigt duktigt! Sen hällde jag upp whisky (Famous Grouse) så det blev ungefär 4 klunkar och dom tog hon jättebra. Ögonen tårades och hon ville väl kräkas/rulla ihop/hoppa genom fönstret... you name it! Hon hade gjort det alltså...

Duktiga Hanna! Nu kommer hon GARANTERAT må som en nyfödd GUDINNA tills imorgon bitti. Inga mer sömnlösa nätter eller oro för om hon hinner bli frisk till helgen. Dina problem är bortblåsta nu!

Nu måste jag planera 2 saker, det ena är Älsklingens paket...

säger inget mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0