Aftonbladet ända till april!

2009-12-03 @ 15:42:22
2009-12-03 @ 15:42:22

SÅ HIMLA BRA! Min man köpte Aftonbladet åt mig igår kväll (för att han vet hur mycket jag är intresserad av matlagning och bakning) och då fick man receptboken Småkakor på köpet för en tia!

Så varje onsdag ända fram till mitten på april så får man en receptbok på köpet, vilket sammanlagt blir hela 20 stycken och JAG SKA LÄTT SAMLA PÅ DOM ALLIHOP!
Om jag inte minns fel så kommer det en ny bok varje onsdag och så har du tills på fredag på dig att få tag i boken. TROR JAG!

Idag har jag valt att göra supersnabba och goda kolakakor och så dom klassiska kokostoppar förstås. Kolakakorna kommer väl försvinna väääldigt snabbt här hemma eftersom min man ÄLSKAR att fika innan maten, efter maten och så tre gånger till en timme senare...

 

älskar honom ändå =)

och jag älskar att baka!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej på er !

Jag måste ju skriva ett brev idag också ( vi skulle ju bli brevvänner!!!!)

Hoppas att ni mår bra och att vi får provsmaka någon kaka på Måndag. Om ni ser fram mot eran resa så ska ni veta att vi också ser fram mot en hel helg med Alexander vi ska skämma bort honom jättemycket hi hi.Jag ska försöka skicka ett fint mail till dej som jag fått av Sylvia. Må så gott ock kram Anki

2009-12-03 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0