"1 vecka sedan"

2009-12-28 @ 21:11:36
2009-12-28 @ 21:11:36
Så står det efter mitt senaste inlägg i bloggen. Skönt! Har jobbat som en tok och jag stormtrivs med allt, och det är jätteskönt och jättekul att få jobba av sig lite. Nu skriver jag tydligen i kursiv stil men det beror på att datorn är fel i sitt lilla huvud och fattar inte när jag försöker klicka bort I:et här ovanför (som påverkar fet, kursiv och understreck). puckodator!

Julen var ju trevlig och jag är ännu en gång, även detta år, tacksam för DET SOM JAG HAR och för att min FAMILJ och mina VÄNNER får fortsätta att behålla hälsan och varandra. Då mår jag också bra!

Man ska se framåt mot det som man faktiskt kan påverka och inte bry sig om det förflutna, det som har varit, för det kan du ändå inte göra något åt!

Nu ska jag nördspela Build-a-Lot 4 på denna puckodator. Hoppas dom ringer mig imorgon!! KramP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0