Sen igen...

2009-08-24 @ 15:47:38
2009-08-24 @ 15:47:38
med att lägga upp ett inlägg, men jag hinner ju inte! Alldeles för mycket. Förra veckan var katastrofal med massa måsten och så är jag ju så dum så jag slänger in en massa träffar med vännerna för att upprätthålla kontakten med dom mitt i allt annat. Sen är det så att en riktigt gammal vän till mig sen grundskolan ringde mig i lördags kväll runt 21:00 och ville prompt träffa mig på en fika inne i stan - hon skulle åka hem till Stockholm, Solna igen dagen efter. Puh!

Det hann jag med också... kom hem klockan två på natten. Det blev två koppar kaffe och två glas vin och en fruktansvärt massa att prata om! Helt underbart att hon hittade mitt nummer och ringde =) Tack Eniro!
Så nu har jag lovat att försöka åka upp och hälsa på henne innan sommaren tar helt slut och det blir kallt och jävligt igen. Men det får bli i slutet på september... höll jag på att säga men det går ju inte! Har en barnvälsignelse att sköta den helgen! Plus att Karin och Jocke kommer hit och då vill man ju umgås med dom såklart :D

Jahaja, och Sander sover middag och snart ska jag iväg och träna igen - så fort Älsklingen kommer hem. Nu ska jag försöka ta mig lite tid till att förnya min blogg och ändra om lite. Får se hur det blir och hur det kommer att se ut. Jag lovar att skärpa mig och skriva snart! PUSS TILL ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0