Mat!!

2009-08-30 @ 11:17:55
2009-08-30 @ 11:17:55

Jag är så himla hungrig! Vaknade kanske för 30 minuter sen och har alltså inte ätit frukost, utan bara sovit - vilket var jätteskönt! Men nu är jag alltså hungrig så jag inte vet vilket ben jag ska stå på! Problemet löste sig när Anki ringde upp och tyckte att vi skulle sällskapa dom till lunchen. Absolut!

Gårdagen var underbar och jättekul! Det blev grillad kyckling, klyftpotatis och min speciella röra (som egentligen inte är så speciell men ändå...) och Anias sjuhundra såser! Hon dumpade dock cyrrysåsen tack och lov! Men det var bearnasie, aioli, hot bearnaise och hickory och jag tror ändå inte hon var helt nöjd med dom...

Bilder från gårdagen kommer senare, snart ska jag iväg och äta som ett svin!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Kamila !

Nu har jag äntligen läst din blogg + tittat på alla underbara bilder. Du är så duktig, proffsigt upplägg

Och en sak till jag glömde att tacka för lånet av Alexander det har varit SÅ mysigt att få ha honom hos oss.Hittade ni något skojigt i Gistad? Vi köpte bara cocosbollar. Hälsa de dina och ha det bra tills vi ses. Kram Farmor Anki

2009-08-30 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0