Knock You Down

2009-08-27 @ 09:45:39
2009-08-27 @ 09:45:39


Keri Hilson finns i mitt huvud konstant sen jag vaknade! Vet inte om jag somnade med den låten i skallen som gjorde att det var det enda som klingade när jag vaknade... Hur bra som helst iallafall!
Idag är nog ENDA dagen jag inte har något att göra - alltså inga måsten eller möten eller sånt. Längtar tills imorgon då jag ska ringa Ania och se när dom kommer in till stan på lördagen, för då ska jag troligtvis följa med dom och handla grillmat och tillbehör, och så åker jag ut med dom tidigare än Fegge. OM han skulle ut och segla på lördagsmorgonen.



Grabbarna Grus!



Jag måste verkligen klippa mig, eller vad säger ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0