Ingen mobilblogg :(

2009-08-27 @ 17:14:46
2009-08-27 @ 17:14:46
Men så värdelöst! Så provade jag IGEN att mobilblogga från syrran då vi åkte dit en sväng för Hanna hade bebisabstinens... hursomhelst har det inte kommit fram någon bild eller text när jag nu kommit hem och kollar! Blir så irriterad! Hahah Alexander har upptäckt TVn tror jag för han är heeelt inne i reklamen.

Hanna bjöd på lövbiff och klyftpotatis, kaffe och trevligt sällskap. Sen stal jag en glass från mammas frys!
Den är alltså ärligt stulen...

Fegge tog bilen nu iallafall och kommer väl hem nångång ikväll. Själv ska jag steka fläskfilé och göra någon sås till - lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0