Inbjudningskort

2009-08-25 @ 16:54:57
2009-08-25 @ 16:54:57
Sitter just nu i Linghem och skriver ut egna inbjudningskort som jag har gjort, till barnvälsignelsen i september. Verkligen supersnällt att vi fick skriva ut korten här och framförallt så fick vi ta fotopapper (10x15) och det var iofs skönt för då slapp jag åka in till stan och leta efter sånt format. Kanske att det finns på Expert eller Teknikmagasinet?

Sådär, bara fem kort kvar...

Klockan börjar bli mycket men jag behöver mig nog en kopp kaffe innan vi lämnar stället. Ska nog börja med maten hemma sen, Ciauscolo-korv, pasta och MASSA sallad. Jag har nog blivit sallad-oman! Isbergssallad, tomat, gurka och fetaost är både min och Liams favorittillbehör. Fast jag vill nog ha mina grekiska oliver med riktiga vitlöksklyftor i (och inte ICA's variant där vitlöksoliverna och blåmögelostoliverna smakar exakt samma pga ett dåligt försök att bara smaksätta dom). Oj, så hungrig jag blev!

Ska nog ta mig ett mellanmål här INNAN kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0