Gistad

2009-08-30 @ 20:05:10
2009-08-30 @ 20:05:10

Var på marknaden efter att ha hämtat vår bebis i Linghem. Köpte en sjal (bild kommer), älgkorv, renkorv och vildsvinkorv (kommer EJ på bild) hahah. Sen fick Fegge rejäla arbetsstrumpor som är förstärkta i tå och hälen för jag fattar inte hur man lyckas göra hål i sina vanliga strumpor så mycket! Det är JÄMT massa par man får slänga så lika bra att kosta på sig kraftiga sockar som han får använda på jobbet!

Jag fotade i bilen igår;

Höghuset vid Drottningbron (snacka om uttråkad i baksätet!?)





Denna gjorde jag för ett par veckor sen och Emelies första kommentar var "vem fan har gjort den??" haha jag fick förklara att det var Liam själv som skrivit och ritat hjärtat till mig på ett papper. "Ja, haha det var väl tur det för jag undrade just..." svarade hon. Jo jag hade väl kanske också reagerat annorlunda...
Alexander ska få skriva under Liams namn sen när han kan skriva, och detta symboliserar helt enkelt att jag alltid kommer att vandra med mina barn genom livet - små eller stora så finns man alltid där och följer dom! Så är det!


Pigg som en mört i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0