Vårrullar!

2009-04-24 @ 12:37:11
2009-04-24 @ 12:37:11

... är riktigt gott! Det får bli dagens lunch här hemma för mig. F får fisk istället ...
I veckan har jag ÄNTLIGEN träffat Kim och hon hade kul åt min son på caféet i onsdags. Vi mötte henne på stan och tog en kopp kaffe - kolla in grabben!


Darth Vader hälsar - peace ...


and Rock 'n Roll!

Jodå, så han blev bortskämd den dagen när hon kom med presenter till honom som han hade önskat sig av henne för ett tag sen. Ibland får man bli bortskämd om man är barn! Gullungen kommer om en vecka och det är verkligen en evighet för mig. Han skulle tydligen hitta på nåt med sin pappa i torsdags och idag, plus att dom var upptagna hela helgen också ... jag ska ringa Liam under veckan som kommer, det har jag lovat honom! Längtar!!!



Ska det vara såhär? Hahaha, jodå nu har jag samlat mod till mig och lagt upp en tjock bild på mig som nu i dagarna gick in i vecka 36 - och jag konstaterar att jag ser bitter ut på bilden. Men det är väl inte meningen riktigt :D
Jag har vidare fortsatt att vara aktiv som bara den på minbebis.com (jag fullkomligt älskar den sidan) och har nu fått fem hjärtan som bekräftar att jag är "Stammis" på sidan, hihihi.
En annan sak som jag blivit lite småbesatt av är nästan allt från "Lundmyr of Sweden"-prylar! Jag har köpt strumpor och nappar, men det är allt! Nu önskar jag bara en babyhandduk och en filt (helst från Lundmyr) annars har vi nog det mesta sen! Gillar att klampa in och få fullgod service av Sara på Babyproffsen. Sara är en gammal arbetskollega från Max, som nu börjat jobba heltid på Babyproffsen, så nu har man koll på deras sortiment!
Men man vill ju inte springa alltför ofta och verka desperat... haha. Men jag har verkligen inte mycket för mig nu när det börjar närma sig med bebis och allt! Jag och Liam är nog värst och längtar och ser fram emot lillebrorsan!
En sak är säkert - man blir väääldigt lätt BESATT av saker och ting när man är höggravid och lättroad!

PUSSILAGO


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla fräään han är då! Puss på han <3

2009-04-26 @ 21:48:05
Postat av: Hanna

Det var från mig !

2009-04-26 @ 21:48:58
URL: http://hannadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0