Mitt i natta ...

2009-04-16 @ 00:31:33
2009-04-16 @ 00:31:33

Så sitter man här igen, trötter och uttråkad på samma gång. Det är inget kul att gå och lägga sig när man vet att man inte riktigt får sova ut imorgon. Jag kommer att vakna kanske två gånger mellan 6-8 för att sen ge upp och gå upp. Trött.
Vad som får mig att vakna är oftast att jag är kissnödig som en gnu! Sen känner jag hur tung magen är och jag får plötsligt svårt att överhuvudtaget ta mig upp direkt ur sängen.
Jag är självklart bara allmänt, och tillfälligt, trött på detta just nu - men ser ju jättemycket fram emot tills han har kommit till oss :D Så inte för den delen. Vilken tur jag har som har en jättebra blogg att skriva av mig på och klaga och klaga och gnälla och gnälla lite till ... Upp till er bara att fortsätta läsa.
Åh, vad jag längtar till fredag då min pluttis kommer hem! Jag har till och med avbokat maxi imorgon och skjutit upp det till fredagen så Liutt kan följa med! Vi hade ju så himla kul sist vi handlade ihop! Nej, F får stanna hemma eller vad han nu vill göra - så åker vi själva och shoppar och grejjar. Det är så kul att styra och ställa när han är med, han är så rolig och duktig och tycker om det mesta vi gör tillsammans :D Annars säger han ifrån, hehehe.
Nu fick jag en otrolig huvudvärk också känner jag ...
Ska nog sova nu, men måste bara skriva det att NIKE ringde igår och ville att jag kommer upp till US imorgon klockan 15:00 så vi kunde gå igenom lite inför ... ja, ni vet.
Känns också skönt att få det gjort - det känns viktigt för oss båda. Så självklart ville F också följa med! Han är mitt största stöd jag har haft genom detta. Jag trodde aldrig att någon kunde vara så stödjande och underbar som han har varit mot mig under graviditeten hittills. Och snart är den över också. Imorgon blir det vecka 35 som gäller och sen säger det bara "svisch!!!" så blir det andra bullar, hahaha.
Roligt, roligt det ska bli.

Puss till Liutt, hoppas du sover gott! Ses snart!

GONATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0