minbebis.com och vimedbarn.com

2009-04-21 @ 14:36:49
2009-04-21 @ 14:36:49

Nu får jag väl ändå erkänna mig beroende av denna sajt! Jag går upp tidigt, äter frukost, gör dom viktigaste bestyren först (men snabbt) och sen kan jag sjunka ner i soffan eller på kontoret med datorn framför mig och minbebis.com - här är jag igen!
En fantastisk sida om graviditet, förlossning och sedan tiden efter - vimedbarn.se som tillhör samma sida. Underbart att kunna läsa om andras graviditeter och erfarenheter samt förväntningar, oro, funderingar, känslor mm. Och så har man möjlighet att besvara dom om man vill, eller bara kritisera, komma med råd och tips eller vad som helst!
Så, om jag nu skulle behöva skriva av mig lite eller om jag undrar något så behöver jag bara göra ett inlägg på forumet inom det ämnet som berör mig, och vips kan jag få svar från andra blivande eller redan mammor - som kan skriva till mig och stötta. Jättekul! Detta gäller i hela norden!
Imorgon ska jag och Liam till barnmorskan, skojsigt! Sen ska vi luncha och sen träffa Kim på stan - hon har lite leksaker att överlämna grabben ;D hihih.



Nu ska jag glo lite på "Jordmodrene" en norsk dokumentärserie som motsvarar svenska "barnmorskorna" ...
Fick tips på detta som ett tidsfördriv - och vad kan vara bättre tidsfördriv än att försöka lyssna till norska och titta på förlossningar hela dagarna? Hahaha, får se hur härdad man blir.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej på er !

En liten titt på datorn innan sovdags.

Då måste jag även läsa vad du har haft för dej.Jag såg att ni ska på koll på Onsdag kul att Liam ska följa med.Ge honom en kram från mej.

Jag har fixat lakansväv så nu är det bara att sätta saxen i det och sen sy.

Kram från oss i Linghem !(hälsa Fredrik )

2009-04-21 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0