Jättetrött

2009-04-16 @ 10:44:50
2009-04-16 @ 10:44:50
Jag har varit vaken jättelänge, men inte riktigt tagit mig upp ur sängen än. Jag tror jag ska börja med något nytt. Jag ska försöka ta en kvällspromenad varje kväll - inte mer än 15-20 minuter, för sen får jag lätt ont i benen av svullnaden och/eller ryggen. Kanske att det kan vara till hjälp när man har svårt för att komma till ro och rätt i sängen om kvällarna, och dessutom kan det ju aldrig ta skada att röra på sig lite extra.
F har fotograferat mig och min mage i profil, bara för att ha det dokumenterat, hur stor jag faktiskt är just nu om magen. Men jag är inte riktigt överrens om jag ska blogga upp bilderna eller inte. Det återstår att se. Just nu orkar jag inte resa mig upp för att hämta kameran och lägga in bilderna här och grejja - hoppar det just nu.
Oj, vad det rör sig i magen. Det liksom hoppar till och svajjar ... Kan man säga så?
Nu är jag hungrig, men det är alldeles för tidigt för lunch, så jag får hålla mig lite till. Idag ska jag få vara ensam hela dagen och hela kvällen - förmodligen. Han jobbar ju nu på dagen och klockan tre ska vi på möte på US - vad kan det ta? En timme ungefär? Sen ska jag skjutsa honom tillbaka till jobbet så han kan jobba extra ... Då blir han nog borta till kanske åtta eller nio ikväll? Sen ska han jobba över tre torsdagar i rad för övrigt. Fy vad jag saknar min smidighet! Det hade varit trevligt att kunna åka iväg och träna eller ta en långpromenad vissa dagar. Får hålla mig med det också tills Alexander har kommit :)
Kan inte Liam bara komma hit nu? Kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0