Idag är det min dag!

2009-04-17 @ 09:58:40
2009-04-17 @ 09:58:40
Har jag utsett! Fint väder, Liam kommer hem, ska träffa Kim och Sara, köpa vår/sommarjacka ...
Igår var däremot mysig den med. Ania och jag åkte iväg till La Kantarell och tryckte i oss varsin pizza - åh, så gott det var! Det blev en Tonno utan lök till mig och en Margerithe med kebabsås till henne. Inte illa alls faktiskt. Jag vaknade för en liten stund sen och håller på att ta tag i saker och ting - frukosten kan vi ju börja med. Mmm har melon kvar från igår kväll, kanske ska festa på det efter Kelloggs? Jo, jag har ju blivit galen i Kelloggs - inte gravidtokig alltså, utan jag bara älskar att äta Kelloggs Röda Bär! Ett måste i skafferiet, och så mjölk på det.
Nyponsoppa hade jag en släng av mani på när jag väntade Liutt, och det verkar ha kommit tillbaka. Köpte två liter igår och ska sörpla i mig lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0