Härliga lördag!

2009-04-05 @ 20:01:24
2009-04-05 @ 20:01:24
Underbar dag! Överlycklig över att fått sol hela dagen, ja igår alltså. Idag var det lite sämre med det ...
Jag har köpt VÄRLDENS SÖTASTE FULA UGGLA, Åhléns 79:-. Jag blir aldrig förälskad vid första ögonkastet i en pryl - men denna är alldeles för underbar.
Liam och jag inhandlade lite till Alexanders ankomst :D Nappar och nappflaskor, napphållare, babyolja och zinksalva från Natusan - tvåhundra spänn gick det kalaset på. Willys förresten, bra grejjer!



Igår efter frukosten, tog Liam cykeln, och jag och F promenerade in mot stan. Jätteskönt med solen och alla människor som tar fram sina speciella bilar och motorcyklar ur sina garage. Man ser många på den korta sträckan från oss och in till centrum.
Mitt på lilla torget visade det sig att Magnus Samuelsson var värd för något program dom hade dragit igång på scen. Vi gick in till Game Shop och kollade in nya spel och Liam provspelade nåt motocrosspel - skitskoj! Duktig är han också!
På torget hade dom gratis ansiktsmålning för barn - syns det?


Liam blir målad av en krokodiltjej - han ska självklart vara krokodil själv ... Han blir jättesnygg och liknar nån sorts blandning av Hulken, krokodil och Joker (från Batman-filmerna) sen blev det absolut lunch från donkan och glass från Bosses ... ehm, ja jag och F iallafall. Liam skulle prompt ha Cornetto.


Jo, alltså detta är kön till Bosses Glassbar ... sjukt.


Här framme står jag och magen och ska snart få min bägare med saffranskula och marängsuisse.
Älskling fick blåbär och after eight - mmm gott!




Lite blandat från stan och sen från lekparken på Syréngatan. Vi satte oss där en stund när vi hade kommit hem - skööönt i solen fortfarande ju!



Liam fotograferade oss på stan, framför platå. Han tycker det är jättekul att kunna ta bilder själv!

Jag var tvungen att välkomna den sköna våren genom att dra fram mina favoritsandaler jag köpte förra året. Ja, eller jag fick dom snarare på köpet. Jag betalade egentligen för ett par Jessica Simpson-skor - 700:- och då fick man ett billigare par på köpet. Självklart är 700 kronor mycket, så jag passade på att plocka ett annat par som kostade lika mycket! Jag bara älskar dom! Har aldrig haft skönare sandaler förut. Och snygga är dom också!



Imorgon skulle det bli sol enligt ... typ alla, så jag litar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0