GLAD PÅSK

2009-04-11 @ 19:40:57
2009-04-11 @ 19:40:57

Så var det påskafton och jag har saknat Liam som en tok sen han åkte ifrån oss igår eftermiddag. Jag till och med grät en stund för det blev för jobbigt senare på kvällen. Sån är jag.
Han har varit på dagis under torsdagen, för dom skulle gå till stan - påskparaden, och det såg han fram emot. Jag bad om hjälp från Anki om hur en påskgubbe skulle kunna se ut. Efter ett par "om" och "men" så hamnade jag och Liam på golvet framför spegeln och plockade ur en påse fylld med lustiga hattar som kunde passa. Sen skulle han bara sminkas till en påskgubbe.



Sötkorven blev en påskkycklingsfarbror!

Han är alldeles för söt! Dom fick hälsa på ett lejon har han berättat (ja, alltså någon som var utklädd till ett lejon) och så fick dom varsin heliumballong och påskägg fyllt med godis.
Jag har själv hunnit hälsa på F och grabbarna på jobbet när dom gör allt annat än jobbar ...




F har kommit hem från Jönköping och Elmia, och jag har under dagen hunnit lösa problem, spela golf och äta glass. Hämta älskling i Linghem gjorde jag också emellanåt. Oj så effektivt man har arbetat idag ändå!
Nej nu ska jag umgås med min älskling och snart titta på Robinson ;D Glad påsk alla nära och kära och ha en underbar kväll - det ska vi!
Saknar min Liutt - men vi ses på fredag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0