Bara 30 dagar kvar!

2009-04-27 @ 09:54:33
2009-04-27 @ 09:54:33
Om man ska tro min kalender ;D Jippi!!! Jag längtar så jag spricker - bokstavligt talat alltså.
Så var det måndag för övrigt och denna helg som varit har inte alls varit stressig och det är skönt. Vi har besökt tatueringsmässan i Norrköping under lördagen och efter det passade vi på att säga hej i Linghem när vi ändå hade vägarna förbi :) God kolakladdkaka med grädde och kaffe på det fick vi!
Jo, jag sitter fortfarande inne på minbebis.com och det har verkligen blivit mitt tidsfördriv till 200% - det är så skönt att ha möjligheten att ventilera lite om det ena och det andra till andra blivande mammor eller erfarna, och om man undrar något så skriver man bara det och kan få massa bra svar och tips och råd från runtom i Sverige (och Norge ibland) :D
Oftast sitter jag gärna och läser andra blivande mammors funderingar och frågor kring allt möjligt i livet (mest barn och graviditet då) och svarar så gott jag kan eller stöttar så bra jag kan, hehe. Går jättebra för mig!
Igår var jag över hos mamsen och läget var väl sådär - lite lunch och fika blev det och jag försökte få henne att prata av sig till mig och berätta vad det är som händer eller hur hon egentligen mår efter allt som hänt och håller på att hända. Men hon vill inte verkar det som. Hon har inte sagt ifrån men hon pratar bort allt eller undviker att svara på mina frågor och det brukar vara tydliga tecken på att man inte vill helt enkelt. Det gör dock så förbannat ont inombords hos mig men vad kan man göra? Acceptera, bita ihop.
Nej, nu ska jag äta frukost! Jag vaknar oftast omkring åtta på morgonen, men kan inte äta frukosten direkt utan måste grejja lite först innan. Nu är jag hungrig! Låt mig först få tipsa om det nya alternativet till mjölken - Alpro Soya!
Jag köpte den då jag verkligen fick problem med magen och skulle undvika vanlig mjölk, så jag började leta efter alternativ och kom att tänka på Alpro Soya som alla bör sett på reklam vid det här laget :)
Magen mår hyfsat mycket bättre och guuuud så gott det är! Vill inte byta tillbaka sen!


Alpro Soya Calcium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0