AJ!

2009-04-06 @ 20:06:42
2009-04-06 @ 20:06:42

Hoppas verkligen ingen annan såg avsnittet nyss från "Sjukhuset" där ett par skulle ha barn! AJ - säger jag bara.
För en annan som snart ska ligga där uppe på US,  så gör det alldeles för ont av att bara titta på förlossningar. Aj, aj, aj ...
Måste slänga upp en trevlig bild.


Marsipan bebisar

Nu har Alexander vaknat iallafall - ja, i magen alltså. Han är ordentligt stark, det kan jag känna nu. Det är tungt, varmt och jag känner hur otymplig jag är - men han verkar må bra och trivas och växer sig starkare för varje dag känns det som. Så då får det andra kvitta ;D
Idag har jag och Liutt varit ute tre gånger i lekparken. En gång på förmiddagen och två gånger på eftermiddagen. Det var roligare när det fanns andra barn i lekparken som han kunde leka och skojja med - så därför blev det extra länge under eftermiddagen. Förmodligen hade dom andra barnen kommit hem från dagis och sånt, för det fanns inte en levande själ ute halv tio ... förutom fåglarna och alla kryp förstås.
Nej, nu är det "Färjan" kära vänner. Imorgon blir det Linghem och släppa in främlingar! Nejdå, skojja Anki!


Puss till min älskade familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0